3 Haziran 2014 Salı

Merhabalar Hoşgeldiniz

Doğal penis büyütmek hakkında bir çoğunuzun araştırma yaptığını biliyorum. Bir çoğumuzun bu sorunla savaştığını, kimseye söylemediğini ve bu sorunun doğal bir çözümünü aradığınızı da biliyorum. Öyle olmasaydı sanırım blogumda olmazdınız diye düşünerek bu blogda neler olacak onları anlatmaya başlıyorum.

İsimim Ercan Yaman. Yıllarca bende aynı sorunla savaştım. Elimden geleni ardına koymadım diyebilirim. İlaçlar, pompalar, ağırlıklar, egzersizler, şifalı bitkiler vs. vs. hepsini araştırdım. Bu anlattıklarımda uyguladıklarım oldu. Uygulamaktan korktuklarım oldu. Bu anlattığım penis büyütme teknikleri göz önünde bulunduğunda sadece bir yöntemi çok beğendim ve uyguladım. Şahsım adına uyguladığım teknikte olumlu sonuçlar elde ettiğimi söyleyebilirim. Tabi şimdi bunu söylerken bir kaç arkadaş çıkıp, son durum ne demesin. Çıkarıp fotografını çekip bloguma felan koymam :) O yüzden bu polemige girmemek hepimiz için mantıklı olacaktır.

Bu yazıma bir adet resim ekledim. Bu resimde görüdügünüzü ve benim gördüğümle kıyaslamanızı isteyeceğim. Yanda görmüş olduğunuz fotograf da mutlu bir çift var. Evet mutlu! Sizce bu mutluluk neye bağlı? Ben cevabını vereyim. Yapılan bir araştırmaya göre çiftlerin mutlulugunun %87' si cinsel olarak birbirlerini tatmin etmelerinden geçiyormuş.Yani bu ne demek? Sosyal hayatınızda görmüş olduğunuz mutlu çiftlerimizin mutlulugunun kaynagı cinsel yaşamlarının çok hareketli ve tatmin edici oluşu diyebiliriz. Neden bu konuya girdiğimi merak ediyorsanız hemen açıklayayım. Eğer küçük penis problemi olan bir erkek iseniz cinsellikten uzak, psikolojik olarak kendini kötü hisseden bir erkek modelisiniz. Bu yüzden hemen birşeyler yapıp bu sorunu ortadan kaldırmanız, psikolojik olarak kendinizi rahatlatmanız ve cinsel hayatınızı güçlendirmeniz gerekiyor.

Biraz önce bahsettiğim gibi bir çok yöntem içerisinde benimde olumlu sonuç aldığım bir yöntem var. Bu yöntem hakkında gelecek günlerde bilgiler vereceğim. Bu vereceğim bilgilerin faydalı olacağını düşünüyorum. Merak ediyorsanız blogumu takip edebilirsiniz. Şimdilik benden bu kadar. Görüşmek üzere beyler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder